• 25-09-2021, 16:31:52
    #37
    Hayırlı olsun Eskişehir e yolum düşerse mutlaka uğramak isterim
  • 25-09-2021, 20:41:40
    #38
    hayırlı olsun harika olmuş
  • 26-09-2021, 00:18:49
    #39
    300 metre var aramızda çaya uğrarım bende. hayırlı olsun.
  • 26-09-2021, 01:16:36
    #40
    Harika görünüyor. Yeni ofisiniz hayırlı olsun.
  • 26-09-2021, 04:09:09
    #41
    Hayırlı uğurlu, bol kazançlı olsun
    @rowCount; monitor marka/model öğrenebilir miyiz
  • 26-09-2021, 08:01:29
    #42
    Alanko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun Eskişehir e yolum düşerse mutlaka uğramak isterim
    Mutlaka bekleriz
    serLife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    300 metre var aramızda çaya uğrarım bende. hayırlı olsun.
    Bekliyorum hocam
    Prowess adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı uğurlu, bol kazançlı olsun
    @rowCount; monitor marka/model öğrenebilir miyiz
    Sağ olun hocam Samsung fakat modeli tam aklımda değil curved 24inc olarak geçiyor
  • 26-09-2021, 14:28:48
    #43
    bayaa güzel, masraflar kiralar vs konusunda da bilgi paylaşırsanız seviniriz özellikle bunlara niyetlenen gençlere fikir olur ayrıca lokasyon neresi?
  • 26-09-2021, 15:16:19
    #44
    pinbtc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bayaa güzel, masraflar kiralar vs konusunda da bilgi paylaşırsanız seviniriz özellikle bunlara niyetlenen gençlere fikir olur ayrıca lokasyon neresi?
    Merhaba

    Güzel düşünceleriniz için teşekkür ederim

    Masraf konusunda tabii ki dekorasyonlar masalar vs 25.000 civarında çok rahat tutmuştur. Ama genellikle yurtdışı özel projeler yaptığımıız için ofisin vs lokasyon olarak çok önemi yok bizim için lakin yine de çarşı içerisinde ulaşıma yakın yeri tercih ettik..

    Kira olarak aidatı ile birlikte 1750 e geliyor ek olarak aylık otopark anlaşmam var 250 tl
  • 26-09-2021, 19:42:13
    #45
    rowCount adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    2 ay önce Samsun'dan Eskişehir'e taşındım ve burada yeni ofisimizi açmak için kolları sıvamıştık uzun uğraşların ardından ofisimizi resmi olarak kullanmaya başladık henüz bazı eksiklerimiz var zamanla bunları da tamamlayacağız.




















    hayırlı olsun hocam
    dekor masrafları
    kira bedeli vs hakkında da detay verseydiniz güzel olurdu
    eskişehiri beğendiniz mi?