Merhaba,
2 ay önce Samsun'dan Eskişehir'e taşındım ve burada yeni ofisimizi açmak için kolları sıvamıştık uzun uğraşların ardından ofisimizi resmi olarak kullanmaya başladık

henüz bazı eksiklerimiz var zamanla bunları da tamamlayacağız.
hayırlı olsun hocam
dekor masrafları
kira bedeli vs hakkında da detay verseydiniz güzel olurdu
eskişehiri beğendiniz mi?