Alanko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun Eskişehir e yolum düşerse mutlaka uğramak isterim
Mutlaka bekleriz
serLife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
300 metre var aramızda çaya uğrarım bende. hayırlı olsun.
Bekliyorum hocam
Prowess adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı uğurlu, bol kazançlı olsun
@rowCount; monitor marka/model öğrenebilir miyiz
Sağ olun hocam Samsung fakat modeli tam aklımda değil curved 24inc olarak geçiyor