Hayırlı olsun Eskişehir e yolum düşerse mutlaka uğramak isterim
Mutlaka bekleriz
300 metre var aramızda çaya uğrarım bende. hayırlı olsun.
Bekliyorum hocam
Hayırlı uğurlu, bol kazançlı olsun
@rowCount; monitor marka/model öğrenebilir miyiz
Sağ olun hocam Samsung fakat modeli tam aklımda değil curved 24inc olarak geçiyor