• 19-09-2021, 15:44:52
    #1
    Merhabalar, 1. direksiyon sınavında elenmiştim az önce 2. direksiyon sınavına girdim ve geçtim çok heyacanlıydım yine kalırsam diye Ehliyetimi ne zaman alabilirim bilgisi olan var mı?
  • 19-09-2021, 15:46:07
    #2
    Sürücü kursuna sorabilirsiniz hocam
  • 19-09-2021, 15:46:22
    #3
    Kağıdı verdiklerinde Belediyeden randevu aldım 3-4 gün içinde geldi ptt ile bana
  • 19-09-2021, 15:46:32
    #4
    Aslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, 1. direksiyon sınavında elenmiştim az önce 2. direksiyon sınavına girdim ve geçtim çok heyacanlıydım yine kalırsam diye Ehliyetimi ne zaman alabilirim bilgisi olan var mı?
    Bende 4 eylülde geçtim . 16 Sında evraklarım kursa geldi ordan nufusa gittim. Pzt kargom gelecek ehliyette.
  • 19-09-2021, 15:57:55
    #5
    Hayırlı olsun. Belgeleri aldıktan sonra nüfus müdürlüğünden randevu alın. Randevuya gitmeden önce ehliyet harcını yatırmanız gerekiyor. Nüfus müdürlüğünden işlemleri tamamladıktan sonra genelde 1 haftada elinizde olur.
  • 19-09-2021, 16:02:05
    #6
    25inde de benim sınav var hocam bakalım hayırlı olsun
  • 19-09-2021, 16:10:19
    #7
    Aslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, 1. direksiyon sınavında elenmiştim az önce 2. direksiyon sınavına girdim ve geçtim çok heyacanlıydım yine kalırsam diye Ehliyetimi ne zaman alabilirim bilgisi olan var mı?
    Size kursunuzu bir belge vericek onunla gidip kaymakamlık binasından gecici ehliyet kağıdı verecekler evinizde 1 hafta içinde ehliyetiniz gelir. Size tavsiyem bolbol trafiğin az ol dugu yerlerde pratik yapin isin kolay kismi ehliyet almak.