Aslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar, 1. direksiyon sınavında elenmiştim az önce 2. direksiyon sınavına girdim ve geçtim çok heyacanlıydım yine kalırsam diye Ehliyetimi ne zaman alabilirim bilgisi olan var mı?
Bende 4 eylülde geçtim . 16 Sında evraklarım kursa geldi ordan nufusa gittim. Pzt kargom gelecek ehliyette.