• 13-09-2021, 10:56:39
    #10
    Çok geçmiş olsun hocam Allah beterinden korusun
    • XcomX
    XcomX bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 13-09-2021, 11:00:40
    #11
    TASARIM AJANSI
    Geçmiş olsun
  • 13-09-2021, 11:04:43
    #12
    Geçmiş olsun hocam.
    • XcomX
    XcomX bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 13-09-2021, 11:16:27
    #13
    Geçmiş olsun elektirikli tüm cihazların fişini çekmeye özen gösteren birisiyim. Genelde 3'lü priz kullanırım açma kapama düğmesi olan oradan kapatırım hepsini e artık düğme bozulursa yapacak bir şey yok.
  • 13-09-2021, 11:18:43
    #14
    verdiğin haklardan seni kurtarmış kardeşim
  • 13-09-2021, 11:18:58
    #15
    Hiç olmazsa firmayı arayın konuşun
  • 13-09-2021, 11:22:18
    #16
    ercangul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç olmazsa firmayı arayın konuşun
    Bugün arayacağım %99 garanti süresi geçtiği için bir şey diyeceklerini sanmıyorum.
  • 13-09-2021, 11:26:41
    #17
    Mikrodalga fırın hiç sevmediğim bir ürün ama eşim istiyor diye almıştım. Ben her gördüğümde çekerim fişini. Koca bir tabak yemeği 1 dakikada ısıtan makina bize neler yapmaz ki🤔
  • 13-09-2021, 11:43:46
    #18
    Çok geçmiş olsun hocam