Geçmiş olsun elektirikli tüm cihazların fişini çekmeye özen gösteren birisiyim. Genelde 3'lü priz kullanırım açma kapama düğmesi olan oradan kapatırım hepsini e artık düğme bozulursa yapacak bir şey yok.
Mikrodalga fırın hiç sevmediğim bir ürün ama eşim istiyor diye almıştım. Ben her gördüğümde çekerim fişini. Koca bir tabak yemeği 1 dakikada ısıtan makina bize neler yapmaz ki🤔