Geçmiş olsun elektirikli tüm cihazların fişini çekmeye özen gösteren birisiyim. Genelde 3'lü priz kullanırım açma kapama düğmesi olan oradan kapatırım hepsini e artık düğme bozulursa yapacak bir şey yok.