• 24-08-2021, 11:13:50
    #1
    Merhaba

    -A2 ehliyet yeterli.
    -Esnaf kuryeysen istanbul dışı şehirlerde günde 12 saat calisirsan 5500-6000 civarı bir para kazanıyorsun.(istanbulda daha fazla kazanılıyor)
    -Motor, benzin bana ait değil kaskına kadar herşeyi verdiler(Esnaf kuryeyim)
    -İşe girmek için evinize en yakın getir deposuna gidip başvurabilirsiniz.

    Benim ücretim(sadece kâr şirket masrafı vergi cart curt çıkınca) saatlık 14 paket başı +1₺ ayda 1000 paket atiyorsunuz ortalama, 5300₺ yapıyor toplamda.bizim depo yemek parası vermiyor(franchise olduğu için patrona kalmış) ama patronu sıkıştırıyoruz yemek parası verirse 5900₺ olcak maaşımız.Günde 12 saat kar yağmur çamur hayatın hep tehlikede değer mi bilmem(dönercide calissam bari motor bende kalirdi diye dusunmuyorum değil)

    dönercide 9 saat calisip 4250₺ maas alip dükkanın motoruda sende kalıyor mesai dışı zamanalrda, hangisi daha kârlı bilmem bizim deponun ortamı iyi diye ve biraz borçlar var bunlardan kurtulunca istifa edebilirim.(getir sanıldığı kadar iyi para vermiyor yani)

    Varsa sorularınız?

  • 24-08-2021, 11:15:26
    #2
    Merhaba,

    Genel bir soru sorayım. Aynı adrese farklı farklı hesaplardan sipariş veriliyor mu? Tespit edince bir bildirim yapabiliyor musunuz?
  • 24-08-2021, 11:15:28
    #3
    Klasik soruyu sorayım getir sevdiğimi getirir misin?
  • 24-08-2021, 11:15:37
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Banabi daha çok kazandırıyor diyorlar, aylık 8-9k kazanan arkadaşlarımız var
  • 24-08-2021, 11:15:41
    #5
    Hep merak etmişimdir yolda çeviripte “abi sevdiğimi bana getirebilir misin ? ” Gibi sorular soran oluyor mu ?
  • 24-08-2021, 11:17:36
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    cagatay_55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Genel bir soru sorayım. Aynı adrese farklı farklı hesaplardan sipariş veriliyor mu? Tespit edince bir bildirim yapabiliyor musunuz?
    Çok merak ediyorum
  • 24-08-2021, 11:19:22
    #7
    cagatay_55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Genel bir soru sorayım. Aynı adrese farklı farklı hesaplardan sipariş veriliyor mu? Tespit edince bir bildirim yapabiliyor musunuz?
    zaten genelde bir evden ilk defa siparis geliyorsa (ilk siparis kampanyasını kullanıp verdilerse) peşine evdeki tüm telefonlardan geliyor ve hiçbir sorun yok, sistemde kampanya kullanip kullanmadiginiz ne kadar ücret ödediğiniz ne depo müdürü ne kuryeler birşey göremiyor, sadece adres ve sipariş içeriği.
    oguzerdim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Banabi daha çok kazandırıyor diyorlar, aylık 8-9k kazanan arkadaşlarımız var
    bizim burada da banabi daha az kazanıyor diyorlar şehirden şehire değişiyor
    onurcanhare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hep merak etmişimdir yolda çeviripte “abi sevdiğimi bana getirebilir misin ? ” Gibi sorular soran oluyor mu ?
    Her gün 3-5 defa soruluyor
  • 24-08-2021, 11:19:50
    #8
    cagatay_55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Genel bir soru sorayım. Aynı adrese farklı farklı hesaplardan sipariş veriliyor mu? Tespit edince bir bildirim yapabiliyor musunuz?
    Bildiğim kadarıyla herhangi bir sorun olmuyor çünkü evime günde +10 tane getir geçiyorum ve kuryelere sorduğumda istediğiniz kadar söyleyebilirsiniz sorun yok tarzı cevap almıştım.
  • 24-08-2021, 11:20:22
    #9
    Abi 10k kazandığını iddia edenler var. Ayrıca sana şahıs şirketi kurup her seferinde fatura kestiğini falan da söylüyorlar.