Merhaba
-A2 ehliyet yeterli.
-Esnaf kuryeysen istanbul dışı şehirlerde günde 12 saat calisirsan 5500-6000 civarı bir para kazanıyorsun.(istanbulda daha fazla kazanılıyor)
-Motor, benzin bana ait değil kaskına kadar herşeyi verdiler(Esnaf kuryeyim)
-İşe girmek için evinize en yakın getir deposuna gidip başvurabilirsiniz.
Benim ücretim(sadece kâr şirket masrafı vergi cart curt çıkınca) saatlık 14 paket başı +1₺ ayda 1000 paket atiyorsunuz ortalama, 5300₺ yapıyor toplamda.bizim depo yemek parası vermiyor(franchise olduğu için patrona kalmış) ama patronu sıkıştırıyoruz

yemek parası verirse 5900₺ olcak maaşımız.Günde 12 saat kar yağmur çamur hayatın hep tehlikede değer mi bilmem(dönercide calissam bari motor bende kalirdi diye dusunmuyorum değil)
dönercide 9 saat calisip 4250₺ maas alip dükkanın motoruda sende kalıyor mesai dışı zamanalrda, hangisi daha kârlı bilmem bizim deponun ortamı iyi diye ve biraz borçlar var bunlardan kurtulunca istifa edebilirim.(getir sanıldığı kadar iyi para vermiyor yani)
Varsa sorularınız?