• 12-08-2021, 23:26:23
    #28
    Her gece içtim, Kendimden geçtim, Bir vefasız yar için, İçkiyi seçtim

    https://www.youtube.com/watch?v=ggkeiowZJyg

    Sakın bana dokunma, Taş bastım bağrıma, Kadehlere merhaba, Aşkım sana elveda
  • 12-08-2021, 23:26:51
    #29
    Alıntı
    Küçük ama büyük işler başarmaya çalışan bir girişimci
    Bunu koruyabilerek olacak ise hiç beklemeyin.
    • Granny
    Granny bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 12-08-2021, 23:34:06
    #30
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu koruyabilerek olacak ise hiç beklemeyin.
    Ben artık maddiyat ya da büyük paralar kazanmayı istemiyorum. Mutlu olayım, bana yeter.
    • BenLacivert
    BenLacivert bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 12-08-2021, 23:34:33
    #31
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesele unutmakta değil mesele hatırlanacak kadar değerli olmakta. O kız mı? Milyon verin 1 gece aynı yerde nefes alırsam adam değilim. Bazıları sadece yara açar, bazısı da bir tebessümü ile yaralarını sarar
    Daha kızın sadece gözlerini görüp böyle insanları gözünüzde büyütmek büyük hayal kırıklığı olabiliyor. mesela o anki tebessümü dışında farklı bir andaki tebessümü veya hayalinizdeki gülüşünün gerçekteki gülüşünün ses tonunun dahi farklı olması sizde yeni bir yara açabilir
  • 12-08-2021, 23:38:25
    #32
    geçmiş olsun kardeşim
  • 12-08-2021, 23:42:55
    #33
    Maskesiz görmediysen hayal kırıklığı yaşama ihtimalin var hocam
  • 13-08-2021, 07:28:05
    #34
    GraphicTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maskesiz görmediysen hayal kırıklığı yaşama ihtimalin var hocam
    slymnoyann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha kızın sadece gözlerini görüp böyle insanları gözünüzde büyütmek büyük hayal kırıklığı olabiliyor. mesela o anki tebessümü dışında farklı bir andaki tebessümü veya hayalinizdeki gülüşünün gerçekteki gülüşünün ses tonunun dahi farklı olması sizde yeni bir yara açabilir
    İlk bakıştığımızda maskesi vardı bende hiç bir etkisi olmadı hani normal birisi gibi geldi geçti. Ama gülüşü, saçları, gözlerini görünce gece boyu uyuyamadım maskesiz de sohbet ettik
    • Namyelusa
    Namyelusa bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 13-08-2021, 08:06:35
    #35
    Yarın gidin isteyin hocam kızı.
  • 13-08-2021, 08:08:18
    #36
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş olsun kardeşim
    Eğer hayrı varsa hiç geçmesin ademciğim

    Libertia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yarın gidin isteyin hocam kızı.
    Dış güzellik yetmez, huyunu suyunu öğrenmek gerek sonrası olur zaten.
    Yavaş yavaş