Maskesiz görmediysen hayal kırıklığı yaşama ihtimalin var hocam
Daha kızın sadece gözlerini görüp böyle insanları gözünüzde büyütmek büyük hayal kırıklığı olabiliyor. mesela o anki
tebessümü dışında farklı bir andaki tebessümü veya hayalinizdeki gülüşünün gerçekteki gülüşünün ses tonunun dahi farklı olması sizde yeni bir yara açabilir
İlk bakıştığımızda maskesi vardı bende hiç bir etkisi olmadı hani normal birisi gibi geldi geçti. Ama gülüşü, saçları, gözlerini görünce gece boyu uyuyamadım

maskesiz de sohbet ettik