GraphicTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maskesiz görmediysen hayal kırıklığı yaşama ihtimalin var hocam
slymnoyann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha kızın sadece gözlerini görüp böyle insanları gözünüzde büyütmek büyük hayal kırıklığı olabiliyor. mesela o anki tebessümü dışında farklı bir andaki tebessümü veya hayalinizdeki gülüşünün gerçekteki gülüşünün ses tonunun dahi farklı olması sizde yeni bir yara açabilir
İlk bakıştığımızda maskesi vardı bende hiç bir etkisi olmadı hani normal birisi gibi geldi geçti. Ama gülüşü, saçları, gözlerini görünce gece boyu uyuyamadım maskesiz de sohbet ettik