• 21-07-2021, 23:50:21
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Selam abilerim , ablalarım. Bayramınızı en içten dileklerimle kutlarım. Bugünlerde ergenliğe girdim sanırım ( yaş: 17 ) ailedeki herkese çatmak istiyorum haklıda olsam haksız da olsam. bunun farkındayım ama sanki hep ben haklıyım gibi geliyor. her neyse zaten ben genellikle odamdan çıkmayan pc başında kurslarla vakit geçiren yeni şeylerle vakit geçiren ( oyun bile yüklü değil pcde ) öyle birisiyim. Ve çok şükür bir şeyler kazanabiliyorum. Kendimi idare edicek kadar. Yani uzun lafın kısası evde pini çekilmiş canlı bomba gibiyim. her an dışarıya çıktığımda biriyle kavga edebilirim ev ortamında da böyle ( ablalarıma karşı ) . Sizce bana ne önerirsiniz? Vaktimi nasıl geçirebilirim. Eğer ufak tefek işler varsa yapabilirim de
  • 21-07-2021, 23:55:40
    #2
    Ne yazsam bilemedim Mehmet bize de çatabilirsin😄
  • 21-07-2021, 23:56:16
    #3
    Dışarıda ters birisine gelip sağlam dayak yediğinde normale dönersin
  • 21-07-2021, 23:56:20
    #4
    Spor salonuna kayıt ol kardesim, ama öyle gym felan değil. Vurdulu kırdılı. Kickbox, muay tai felan. Dayak yedikçe rahatlıyorsun. Hepimiz yaşadık. Geçecek.
  • 21-07-2021, 23:57:23
    #5
    Parantezden önce ve sonra boşluk bırakma, noktadan sonra büyük harf ile başla, "pin"i değil pimi çek. Bunları yaparken de sakin kalmaya çalış. Bakalım yapabilecek misin?
  • 21-07-2021, 23:58:06
    #6
    Hocam PC fişini çek , çık dışarı bi dolaş git bi çay iç ama kafede değil bir kıraathanede iste bi çay al önüne bı gazete hem oku hem çayını iç. Yan masadaki muhabbetler bile kafani dağıtımına yardımcı olur
  • 21-07-2021, 23:59:23
    #7
    Psikiyatriye uğrayıp derdinizi anlatın, çok tatlı ilaçlar var pamuk gibi olursunuz.
  • 22-07-2021, 00:00:01
    #8
    greenlight adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dışarıda ters birisine gelip sağlam dayak yediğinde normale dönersin
    :d:d :d
  • 22-07-2021, 00:01:03
    #9
    Şimdi aklıma bişey gelmedi ama gelirse yazıcam mesaj bulunsun