Selam abilerim , ablalarım. Bayramınızı en içten dileklerimle kutlarım. Bugünlerde ergenliğe girdim sanırım ( yaş: 17 ) ailedeki herkese çatmak istiyorum haklıda olsam haksız da olsam. bunun farkındayım ama sanki hep ben haklıyım gibi geliyor. her neyse zaten ben genellikle odamdan çıkmayan pc başında kurslarla vakit geçiren yeni şeylerle vakit geçiren ( oyun bile yüklü değil pcde ) öyle birisiyim. Ve çok şükür bir şeyler kazanabiliyorum. Kendimi idare edicek kadar. Yani uzun lafın kısası evde pini çekilmiş canlı bomba gibiyim. her an dışarıya çıktığımda biriyle kavga edebilirim ev ortamında da böyle ( ablalarıma karşı ) . Sizce bana ne önerirsiniz? Vaktimi nasıl geçirebilirim. Eğer ufak tefek işler varsa yapabilirim de