• 16-07-2021, 01:26:25
    #10
    bymuratmis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kıskançlık sendromu.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bosa duyar kasmak..
    Reklam sag ustte X'e basip bu reklami gormek istemiyorum deyin gecin. Bu kadar basit.
    Arkadaşlar burada sadece bir ironide bulundum. @ayhankaraman; hocam SEO alanında Türkiye' de önde gelen isimlerden birisi herkesin bildiği gibi. Ne kıskançlık, ne de duyar kasma gibi bir durum söz konusu.
  • 16-07-2021, 01:29:37
    #11
    oguzhanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar burada sadece bir ironide bulundum. @ayhankaraman; hocam SEO alanında Türkiye' de önde gelen isimlerden birisi herkesin bildiği gibi. Ne kıskançlık, ne de duyar kasma gibi bir durum söz konusu.
    Ironi nedir ne degildir, nasil yapilir diye uzerinde calismalisiniz. Ironi boyle yapilmaz
    • Gutenberg
    Gutenberg bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 16-07-2021, 01:31:11
    #12
    Arada reklamlara tıklayıp, sitesinde yeni bir yazı var mı diye bakmam konusunda yardımcı oluyor bu reklamlar. Ben memnunum
  • 16-07-2021, 01:33:47
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    reklamın iyisi kötüsü olmaz ne kadar aldınız