Bosa duyar kasmak..
Reklam sag ustte X'e basip bu reklami gormek istemiyorum deyin gecin. Bu kadar basit.
Arkadaşlar burada sadece bir ironide bulundum. @ayhankaraman; hocam SEO alanında Türkiye' de önde gelen isimlerden birisi herkesin bildiği gibi. Ne kıskançlık, ne de duyar kasma gibi bir durum söz konusu.
Arkadaşlar burada sadece bir ironide bulundum. @ayhankaraman; hocam SEO alanında Türkiye' de önde gelen isimlerden birisi herkesin bildiği gibi. Ne kıskançlık, ne de duyar kasma gibi bir durum söz konusu.
Ironi nedir ne degildir, nasil yapilir diye uzerinde calismalisiniz. Ironi boyle yapilmaz