bymuratmis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kıskançlık sendromu.
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bosa duyar kasmak..
Reklam sag ustte X'e basip bu reklami gormek istemiyorum deyin gecin. Bu kadar basit.
Arkadaşlar burada sadece bir ironide bulundum. @ayhankaraman; hocam SEO alanında Türkiye' de önde gelen isimlerden birisi herkesin bildiği gibi. Ne kıskançlık, ne de duyar kasma gibi bir durum söz konusu.