• 02-07-2021, 11:14:44
    #10
    yarın keşke dememek için buğün hissetiğin birşey varsa git açıl bu çok normal güzel kızlar bu yüzden hep yanlız
  • 02-07-2021, 11:15:06
    #11
    Mert29 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çünkü direk istemek yanlis anlasilmaya sebebiyet verebilir diye düsünuyorum. Aslinda sormamdaki amaç nasil sohbet havasini kurabilirim
    kızın yanına gidip tanışabilir miyiz bakar mısın müsait misin falan deme, bu tarz girişler yapma
  • 02-07-2021, 11:15:10
    #12
    Belki işini iyi bilen, gelen müşterilerin tekrar gelmesini sağlayabilen bir elemandır
  • 02-07-2021, 11:17:05
    #13
    Kızı beğendin mi hoşuna gitti mi? Cevabın evetse, masaya geldiğinde pardon ismini öğrenebilir miyim? Memnun oldum bende bla bla de. Uzun süredir burda mı çalışıyosun ne kadar oldu de ki biraz muhabbet etmiş ol ve ona da mesaj ver seni tanımaya başladım diye. Eğer işlem olumlu gidiyosa arkadaşların olmadan başka bir gün tekrar git bu sefer ismiyle hitap et nasılsın nasıl gidiyor de ve izin günlerin belli mi de eğer istersen müsait bi zamanında kahve ısmarlayabilir miyim diye yaklaşabilirsin.

    Diğer arkadaşların ig sini al ordan yazış muhabbetine katılmıyorum. Kız gözünün önündeyse neden onu sosyal medyaya çekesin önce?? Direkt yüzyüze devam et. Ki ilk buluşma için okey verirse numarasını verecektir sende numaramı kaydet diye o gece mesaj atarsın ister istemez o gece mesajlaşmaya başlarsınız.
  • 02-07-2021, 11:17:27
    #14
    mehmetcckli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belki işini iyi bilen, gelen müşterilerin tekrar gelmesini sağlayabilen bir elemandır
    Bak öyle hiç düsünmemistim ancak baya baya bir izlenim yaptığimda baska erkeklere öyle bakmamıstı yada dedigin gibi isi iyi bilen ve bununda zaten sevgilisi yoktur bile bari gelsin dur demiste olabilir 😊
  • 02-07-2021, 11:18:39
    #15
    Arkadaşlarınız güvenilir insanlar mı dalga geçmek için kız sana bakıyordu felan demiş olma ihtimalleri var mı? Direkt numara veya instagram istemek bence mantikli degil, ben pek anlamam ama tanışmaya çalışın öncelikle konuşun
  • 02-07-2021, 11:20:02
    #16
    taskafa1337 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer dediğin gibi o kadar uzun süre bakıştıysanız bugün veya müsait olduğun başka bir zaman git merhaba kolay gelsin vs vs orasını sen düşün sohbet et instagramını al garanti bir şekilde onu etkilemek istiyorsan r10.net üyesiyim ve 2tane davet kodum var de o numaranı ister
    Sinema biletinden daha havalı😅😅
  • 02-07-2021, 11:20:04
    #17
    Utanırsan kazanılmayacak maça çıkmışsın demektir. Özgüvenli ol
  • 02-07-2021, 11:20:04
    #18
    tuqba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yarın keşke dememek için buğün hissetiğin birşey varsa git açıl bu çok normal güzel kızlar bu yüzden hep yanlız
    Bilemiyorum 😊. Cok tuhafima giden şey o kadar erkek varken bende dikkatini ceken ne oldu acaba hala 2 gündür kendimk sorguluyorum. Nedeni ise güzel diyebilecegimiz biri ve ben o kadar yakişiklıda degilim o yüzden