Kızı beğendin mi hoşuna gitti mi? Cevabın evetse, masaya geldiğinde pardon ismini öğrenebilir miyim? Memnun oldum bende bla bla de. Uzun süredir burda mı çalışıyosun ne kadar oldu de ki biraz muhabbet etmiş ol ve ona da mesaj ver seni tanımaya başladım diye. Eğer işlem olumlu gidiyosa arkadaşların olmadan başka bir gün tekrar git bu sefer ismiyle hitap et nasılsın nasıl gidiyor de ve izin günlerin belli mi de eğer istersen müsait bi zamanında kahve ısmarlayabilir miyim diye yaklaşabilirsin.

Diğer arkadaşların ig sini al ordan yazış muhabbetine katılmıyorum. Kız gözünün önündeyse neden onu sosyal medyaya çekesin önce?? Direkt yüzyüze devam et. Ki ilk buluşma için okey verirse numarasını verecektir sende numaramı kaydet diye o gece mesaj atarsın ister istemez o gece mesajlaşmaya başlarsınız.