• 26-06-2021, 09:42:28
    #10
    80 milyonluk Türkiye de yaklaşık 50 milyon doz aşı yapıldı. Kişi olarak 31 milyon kişi asi oldu.

    Aşıyı iğneden korkanlar ve ölüm korkusu olanlar yaptırmıyor.
    Yakında HES koduna iğne yapmayanlar araca, AVM ye şuraya buraya giremez diye bilgi düşerse şaşırmayın. Herkes mecbur yaptıracak.
  • 26-06-2021, 09:43:48
    #11
    Biontech kalp kası iltihabına neden olabiliyor, bu durum sinovacta var mı bilinmiyor, biontech testler yaparken sinovac grubu yapıyor mu bilmiyoruz...
  • 26-06-2021, 09:46:14
    #12
    2 aşı da zararsız.

    Biontech oldum ben 2.gün çok ufak ağrı yaptı o kadar.
  • 26-06-2021, 09:47:17
    #13
    NextWorld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biontech kalp kası iltihabına neden olabiliyor, bu durum sinovacta var mı bilinmiyor, biontech testler yaparken sinovac grubu yapıyor mu bilmiyoruz...
    Bunlar boş sebepler.

    Kalp kası iltihabı yapmayan 1 tane şey yok zaten.
    Aaa kalp kası iltihabı yapıyormuş olmayalım diye bakmak cahillikten baska bisey degildir.
  • 26-06-2021, 09:57:25
    #14
    Aldım randevu gidiyorum 😀
  • 26-06-2021, 09:58:01
    #15
    Dostlar kol ağrısı her aşıda oluyor. askerde tetanoz oldum 2 hafta kolum ağrıdı
  • 26-06-2021, 10:08:16
    #16
    Yok kısırlık yapıyor, yok iltihap vs diyen ve aşı olmak istemeyen bir tanıdığım günde 3 paket sigara içiyor. Aşının verebileceği potansiyel zararın milyon katını kendi isteğiyle 20+ yıldır düzenli olarak kendisine uyguluyor.

    Diyeceklerim bu kadar
  • 26-06-2021, 10:23:59
    #17
    Yeni Nesil Yazılım Ajansı
    Beyler burdan aşı için bir kaç yorum yapmak istiyorum 2 gün önce vuruldum sadece kolum ağrıdı kararsız bir kaç abim vardı iş yerinden onlarıda ikna ettim dün vurdurttum. Beyler sağda solda konuşulan dedikodulara kulak asmayın. Kışa kadar 2. Dozunuzu ayarlayacak şekilde vurdurun çünkü kış çok çetin geçicek.
  • 26-06-2021, 10:25:20
    #18
    yasintombul1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aşı sıram geldiğine dair sms aldım.

    Aşı olmama karar oranım %50

    Sizce olsam mı, olmasam mı?
    Olanlar niye olmadı olmayanlar niye olmadı
    Ben olmadım olmayı da düşünmüyorum zaten 6 ay ancak koruyacak.