80 milyonluk Türkiye de yaklaşık 50 milyon doz aşı yapıldı. Kişi olarak 31 milyon kişi asi oldu.
Aşıyı iğneden korkanlar ve ölüm korkusu olanlar yaptırmıyor.
Yakında HES koduna iğne yapmayanlar araca, AVM ye şuraya buraya giremez diye bilgi düşerse şaşırmayın. Herkes mecbur yaptıracak.
Biontech olsam mı?
26
●421
- 26-06-2021, 09:47:17Bunlar boş sebepler.NextWorld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kalp kası iltihabı yapmayan 1 tane şey yok zaten.
Aaa kalp kası iltihabı yapıyormuş olmayalım diye bakmak cahillikten baska bisey degildir. - 26-06-2021, 10:23:59Beyler burdan aşı için bir kaç yorum yapmak istiyorum 2 gün önce vuruldum sadece kolum ağrıdı kararsız bir kaç abim vardı iş yerinden onlarıda ikna ettim dün vurdurttum. Beyler sağda solda konuşulan dedikodulara kulak asmayın. Kışa kadar 2. Dozunuzu ayarlayacak şekilde vurdurun çünkü kış çok çetin geçicek.
- 26-06-2021, 10:25:20Ben olmadım olmayı da düşünmüyorum zaten 6 ay ancak koruyacak.yasintombul1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
