Konu
Biontech olsam mı?
26-06-2021, 10:25:20
#18
Messi
yasintombul1 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Aşı sıram geldiğine dair sms aldım.
Aşı olmama karar oranım %50
Sizce olsam mı, olmasam mı?
Olanlar niye olmadı olmayanlar niye olmadı
Ben olmadım olmayı da düşünmüyorum zaten 6 ay ancak koruyacak.