yasintombul1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aşı sıram geldiğine dair sms aldım.

Aşı olmama karar oranım %50

Sizce olsam mı, olmasam mı?
Olanlar niye olmadı olmayanlar niye olmadı
Ben olmadım olmayı da düşünmüyorum zaten 6 ay ancak koruyacak.