Yok kısırlık yapıyor, yok iltihap vs diyen ve aşı olmak istemeyen bir tanıdığım günde 3 paket sigara içiyor. Aşının verebileceği potansiyel zararın milyon katını kendi isteğiyle 20+ yıldır düzenli olarak kendisine uyguluyor.

Diyeceklerim bu kadar