• 26-06-2021, 09:29:57
    #1
    Aşı sıram geldiğine dair sms aldım.

    Aşı olmama karar oranım %50

    Sizce olsam mı, olmasam mı?
    Olanlar niye olmadı olmayanlar niye olmadı
  • 26-06-2021, 09:33:54
    #2
    olma diyenlere falan bakmayın dünyada milyonlarca insan oldu şu aşıyı artık bitmesi gerekiyor kovidin yoksa biz tükeneceğiz kısırlık vs yapıyor diyenlere de inanmayın hiçbir veri yok ona dair kanıtlanmış.
    yaptırın kafanız rahat etsin sizinde

    covid geçirmemiş olsam ben de olucam ama ekim 1 en erken olma tarihim
  • 26-06-2021, 09:34:25
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    O değil de Thanos haklıydı
  • 26-06-2021, 09:34:51
    #4
    Olmayanları bilmem de başka seçenek varsa elinizde aşı dışında bu şeye karşı sizi koruma ihtimali olan, olmayın hocam. Ben biontech oldum çarşamba günü.
  • 26-06-2021, 09:35:49
    #5
    Turkovac olalım
  • 26-06-2021, 09:38:02
    #6
    Sinovac aşısı oldum, her hangi bir olumsuzluk yaşamadım. Kendimi daha rahat hissediyorum, tedirginlik hissetmiyorum. Covid-19 bulaşır mı, bulaşmaz mı düşüncem kalmadı.
  • 26-06-2021, 09:38:10
    #7
    İki gün sonra maskeler açık alanlarda takılmayabilir dediklerinde (ki bu çok yakındır diyecekler) rahat rahat maskesiz dolaşabilecek misin kardeşim. Ben tansiyon ilacı kullanan ve penisilin alerjisi olan bir ağabeyin olarak gittim Biontech oldum. Sadece 1 gün sonra çok hafif bir kol ağrısı oldu başka da bir yan etkisi olmadı. Şimdi 2. doz aşıyı 6 hafta sonraya veriyorlar. Keşke 4 hafta sonrası olsaydı da 2. dozu da olsam diye düşünüyorum.
  • 26-06-2021, 09:38:48
    #8
    Bende biontech oldum 2-3 gün kolumda kas ağrısı oldu onun dışında sıkıntı yaşamadım, ama bana kalırsa herkes aşısını yaptırmalı şu illet hastalıktan bir an önce kurtulmalıyız.
  • 26-06-2021, 09:40:23
    #9
    Dün biontech oldum herhangi bir sorun yaşamadım. Sadece kolumu yukarı kaldırınca aşı yeri çok az ağırıyor.