Sinovac aşısı oldum, her hangi bir olumsuzluk yaşamadım. Kendimi daha rahat hissediyorum, tedirginlik hissetmiyorum. Covid-19 bulaşır mı, bulaşmaz mı düşüncem kalmadı.