İki gün sonra maskeler açık alanlarda takılmayabilir dediklerinde (ki bu çok yakındır diyecekler) rahat rahat maskesiz dolaşabilecek misin kardeşim. Ben tansiyon ilacı kullanan ve penisilin alerjisi olan bir ağabeyin olarak gittim Biontech oldum. Sadece 1 gün sonra çok hafif bir kol ağrısı oldu başka da bir yan etkisi olmadı. Şimdi 2. doz aşıyı 6 hafta sonraya veriyorlar. Keşke 4 hafta sonrası olsaydı da 2. dozu da olsam diye düşünüyorum.