• 10-09-2020, 11:56:02
    #1
    Hepinize merhabalar bugün yeni yaşıma girdim.
    Geçen senelerde bakıyorum da ne kadar boş beleş takılıyormuşum. Bugün geçtiğimiz senelere bakarak kendimi çok daha fazla geliştirmiş buldum. Benim kendimi geliştirmem de bu forumun çok büyük bir etkisi var. İlk öncelikle forum yöneticimiz Coşkun abi olmak üzere bu forumun kalitesini sağlamaya çalışan herkese ve diğer tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum.
    Yeni yaşım da kendimi R10'da yeni kişiler tanıyarak ve daha güzel ticaretler yaparak geçirmeyi hedefliyorum.
    Okuduğunuz için teşekkürler. İyi forumlar dilerim.
  • 10-09-2020, 11:57:02
    #2
    AlanAdiMarketi.com ❤️ 📢
    Nice senelere
  • 10-09-2020, 11:58:04
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Doğum günün kutlu olsun
  • 10-09-2020, 11:58:48
    #4
    Naptın hocam uzaya mı gittin? Kendini geliştirmiş bulmuşsun ya, koronavirüs ilacınıda bulsan insanlık seninle iftihar eder.☺
  • 10-09-2020, 11:59:19
    #5
    Qui non proficit, deficit
    Doğum gününüz kutlu olsun hocam, mutlu ve huzurlu bir sene dilerim
  • 10-09-2020, 12:05:49
    #6
    Doğum günün kutlu olsun kardeşim 🎉
  • 10-09-2020, 12:10:14
    #7
    SerhatFamilyy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nice senelere
    JimmyBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğum günün kutlu olsun
    Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğum gününüz kutlu olsun hocam, mutlu ve huzurlu bir sene dilerim
    Berkayyildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğum günün kutlu olsun kardeşim 🎉
    Hepinize yorumlarından dolayı çok teşekkür ederim.

    schimmel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Naptın hocam uzaya mı gittin? Kendini geliştirmiş bulmuşsun ya, koronavirüs ilacınıda bulsan insanlık seninle iftihar eder.☺
    Kendimi mobil uygulama sektöründe geliştirdim hocam. Önce ki yaptığım uygulamalara bakıp şimdikine bakınca geliştirmiş buldum, paylaşmak istedim
  • 10-09-2020, 12:10:47
    #8
    Doğum günün kutlu olsun hocam nice senlere...
  • 10-09-2020, 12:12:19
    #9
    sezerhozdemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğum günün kutlu olsun hocam nice senlere...
    Teşekkür ederim hocam çok sağolun Nice birlikte güzel projelere...