Hepinize merhabalar bugün yeni yaşıma girdim.
Geçen senelerde bakıyorum da ne kadar boş beleş takılıyormuşum. Bugün geçtiğimiz senelere bakarak kendimi çok daha fazla geliştirmiş buldum. Benim kendimi geliştirmem de bu forumun çok büyük bir etkisi var. İlk öncelikle forum yöneticimiz Coşkun abi olmak üzere bu forumun kalitesini sağlamaya çalışan herkese ve diğer tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum.
Yeni yaşım da kendimi R10'da yeni kişiler tanıyarak ve daha güzel ticaretler yaparak geçirmeyi hedefliyorum.
Okuduğunuz için teşekkürler. İyi forumlar dilerim.
Teşekkürler R10!
8
●235
- 10-09-2020, 12:10:14SerhatFamilyy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleJimmyBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleSazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleHepinize yorumlarından dolayı çok teşekkür ederim.Berkayyildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendimi mobil uygulama sektöründe geliştirdim hocam. Önce ki yaptığım uygulamalara bakıp şimdikine bakınca geliştirmiş buldum, paylaşmak istedimschimmel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-09-2020, 12:12:19Teşekkür ederim hocam çok sağolunsezerhozdemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nice birlikte güzel projelere...
