Hepinize merhabalar bugün yeni yaşıma girdim.
Geçen senelerde bakıyorum da ne kadar boş beleş takılıyormuşum. Bugün geçtiğimiz senelere bakarak kendimi çok daha fazla geliştirmiş buldum. Benim kendimi geliştirmem de bu forumun çok büyük bir etkisi var. İlk öncelikle forum yöneticimiz Coşkun abi olmak üzere bu forumun kalitesini sağlamaya çalışan herkese ve diğer tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum.
Yeni yaşım da kendimi R10'da yeni kişiler tanıyarak ve daha güzel ticaretler yaparak geçirmeyi hedefliyorum.
Okuduğunuz için teşekkürler. İyi forumlar dilerim.