• 12-05-2020, 02:26:03
    #1
    Arkadaşlar kuzenimin parmağı iş kazası sonucunda koptu şuanda doktorları ayarladık zoraki doktorlar gelmemişti bile vakayı incelemeye. Fotoğraf üzerinden inlceleme yapıp %5 - %10 tutma ihitmali var gerekçesiyle sabaha ampute yapıp kesilen yeri kapatacaklardı. Ben ise %5- %10 da olsa şansın denenmesinden yanaydım doktorları aradım tek tek hepsiyle konuştum durum hakkında internetten birkaç birşey araştırarak bilgi aldım tıbbi terimler vesaire de kullanınca doktorlar beni ciddiye aldı açıkçası sonunda kuzenim ameliyatta, eğer peşinden gitmeseydik parmak dikilmeyip sabahı bekleyecektik. Sabah da herşey için geç olacaktı. Gerekli şartlar altında kopan uzul 6-8 saat süresi mevcut bu süre geçeceği için herşey çok geç olacaktı. Siz siz olun herşeye tamam demeyin, peşini kovalayın, araştırın, onlar daha iyisini bilirde demeyin. Yarın bir gün kuzenim en azından tutmasa bile keşke demez, ama ampute yapılsaydı kuzenime yarın bir gün keşke yaptırsaydık diyebilirdi. Şansınızı, umudunuzu yitirmeyin.

    Meraklısı için: Hastane ÖZEL hastanedir. Ameliyat ücreti 20.000 TL civarında olacağı söylenildi.
  • 12-05-2020, 02:27:25
    #2
    Araştırmacılığın önemi vol1.
  • 12-05-2020, 02:27:29
    #3
    Çok geçmiş olsun hocam, allah korusun.
  • 12-05-2020, 02:27:55
    #4
    Geçmiş olsun
  • 12-05-2020, 02:28:01
    #5
    Geçmiş olsun hocam
  • 12-05-2020, 02:28:32
    #6
    Hocam geçmiş olsun öncelikle.Acil şifalar diliyorum.
  • 12-05-2020, 02:28:41
    #7
    Geçmiş olsun hocam umarım eski sağlığına kavuşur ve tamamen kullanabilir.
  • 12-05-2020, 02:28:47
    #8
    Allah şifalar versin
    Çok geçmiş olsun

    Allah daha beterinden saklasın.
    Bunada şükür..
    En iyisini yaptın.
  • 12-05-2020, 02:29:02
    #9
    Geçmiş olsun hocam