• 12-05-2020, 02:29:54
    #10
    Maalesef doktorların çoğu başından savmak için bu tarz şeyler yapıyor geçmiş olsun hocam.
  • 12-05-2020, 02:29:56
    #11
    Bir parmak için 20.000 TL hiçbir şey, tebrikler. Geçmiş olsun.
  • 12-05-2020, 02:29:57
    #12
    Çok geçmiş olsun hocam, Allah yardımcısı olsun bedenden birşeyin eksilmesi çok zor birşeydir.Düşünsene bir parçan yok. Ne kadar psikolojik bir travma.
  • 12-05-2020, 02:30:30
    #13
    Geçmiş olsun umarım başarılı olur.
  • 12-05-2020, 02:30:52
    #14
    Geçmiş olsun hocam
  • 12-05-2020, 02:30:58
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    20 Bin TL mi
    Geçmiş olsun hocam.
  • 12-05-2020, 02:32:05
    #16
    Hocam çok geçmiş olsun Rabbim beterinden saklasın Acil şifalar dilerim.
  • 12-05-2020, 02:32:18
    #17
    Lederheld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar kuzenimin parmağı iş kazası sonucunda koptu şuanda doktorları ayarladık zoraki doktorlar gelmemişti bile vakayı incelemeye. Fotoğraf üzerinden inlceleme yapıp %5 - %10 tutma ihitmali var gerekçesiyle sabaha ampute yapıp kesilen yeri kapatacaklardı. Ben ise %5- %10 da olsa şansın denenmesinden yanaydım doktorları aradım tek tek hepsiyle konuştum durum hakkında internetten birkaç birşey araştırarak bilgi aldım tıbbi terimler vesaire de kullanınca doktorlar beni ciddiye aldı açıkçası sonunda kuzenim ameliyatta, eğer peşinden gitmeseydik parmak dikilmeyip sabahı bekleyecektik. Sabah da herşey için geç olacaktı. Gerekli şartlar altında kopan uzul 6-8 saat süresi mevcut bu süre geçeceği için herşey çok geç olacaktı. Siz siz olun herşeye tamam demeyin, peşini kovalayın, araştırın, onlar daha iyisini bilirde demeyin. Yarın bir gün kuzenim en azından tutmasa bile keşke demez, ama ampute yapılsaydı kuzenime yarın bir gün keşke yaptırsaydık diyebilirdi. Şansınızı, umudunuzu yitirmeyin.

    Meraklısı için: Hastane ÖZEL hastanedir. Ameliyat ücreti 20.000 TL civarında olacağı söylenildi.
    Allahım beterinden korusun geçmiş olsun hocam, para bi şekilde bulunur ama o parmağın olmadığı uzun bir süreyi geçirirken hep kafasına takılacaktı ve alışması zor olacaktı tekrardan geçmiş olsun hocam.
  • 12-05-2020, 02:32:25
    #18
    Geçmiş olsun hocam