• 09-01-2020, 17:28:16
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Allah herkese nasip etsin, eşinizin gece sizi acıyla uyandırıp evde cüzdana kadar unutup hastaneye gidebileceğiniz bir olay..

    Hem eşiniz hem çocuğunuz için endişe duyduğunuz o 4 saatlik süreç bir hemşirenin gülümseme ile sizi içeriye davet etmesiyle sonlanıyor. Karşınızda ufacık bir insan, ne yapacağınızı şaşırıyorsunuz

    Allah herkese baba olmayı nasip etsin. Annem sürekli derdi çocuğun olunca anlarsın beni diye daha ilk günden anladım.
  • 09-01-2020, 17:29:47
    #2
    Platin üye
    Allah analı babalı büyütsün
    devlete millete faydalı birey olur inşAllah
  • 09-01-2020, 17:29:46
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Bende ilk bu olayda dönüp kalmıştım
  • 09-01-2020, 17:30:31
    #4
    Allah analı babalı büyütsün hayırlı olsun Adıyla yaşasın Hayırlı ömürleri olsun
  • 09-01-2020, 17:30:47
    #5
    Allah bağışlasın. Ben de aşırı duygulanıp ağlamıştım oğlumu ilk görüşümde, gerçekten çok güzel bir an
  • 09-01-2020, 17:31:30
    #6
    Allah analı babalı büyütsün inşallah.
  • 09-01-2020, 17:32:02
    #7
    Çocuğum olmadı fakat bir köpek sahiplendiğim zaman çok değişik bir duyguyla karşılaşmıştım. Heyecanlıyım, ne yapacağımı bilmiyorum, elim ayağıma dolaşıyordu.

    Aradan 2-3 hafta geçince bir sorun yok fakat kendimce onu sorun olarak görüyordum, ister istemez tedirginleşiyordum.

    Allah analı babalı büyütsün hocam. Mutlu oldum açıkçası.
  • 09-01-2020, 17:32:12
    #8
    Allah analı babalı büyütsün
  • 09-01-2020, 17:33:38
    #9
    igtr.net
    Allah bağışlasın 😊