Çocuğum olmadı fakat bir köpek sahiplendiğim zaman çok değişik bir duyguyla karşılaşmıştım. Heyecanlıyım, ne yapacağımı bilmiyorum, elim ayağıma dolaşıyordu.
Aradan 2-3 hafta geçince bir sorun yok fakat kendimce onu sorun olarak görüyordum, ister istemez tedirginleşiyordum.
Allah analı babalı büyütsün hocam. Mutlu oldum açıkçası.