• 18-11-2025, 19:22:57
    #1
    Fakat yarısını nakit yarısını kart geçebileceğim biri olursa whatsapp’tan ulaşabilir fiyat bilgisi ile
    WHATSAPP
  • 19-11-2025, 09:19:01
    #2
    facebook grupları var. kart ile satışta var ama komisyon çekiyor karta.
  • 19-11-2025, 09:25:53
    #3
    Tekno muazdan 14t almıştım sorunsuz kullanıyorum 1 senedir aklınızda bulunsun kartta çekiyorlar komisyonlu.
  • 22-11-2025, 17:47:18
    #4
    Eylul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    facebook grupları var. kart ile satışta var ama komisyon çekiyor karta.
    ismoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tekno muazdan 14t almıştım sorunsuz kullanıyorum 1 senedir aklınızda bulunsun kartta çekiyorlar komisyonlu.
    Baktım da hocam çok fazla komisyon kesiyorlar
  • 22-11-2025, 22:52:17
    #5
    CedricFeanor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fakat yarısını nakit yarısını kart geçebileceğim biri olursa whatsapp’tan ulaşabilir fiyat bilgisi ile
    WHATSAPP
    Tedarik ve fiyat için msj attim