Eylul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
facebook grupları var. kart ile satışta var ama komisyon çekiyor karta.
ismoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tekno muazdan 14t almıştım sorunsuz kullanıyorum 1 senedir aklınızda bulunsun kartta çekiyorlar komisyonlu.
Baktım da hocam çok fazla komisyon kesiyorlar