• 23-10-2025, 23:47:34
    #1
    İyi akşamlar. Parti Aksesuarları üzerine satış yapıyorum fakat vergi levham yok bu yüzden sadece dolap, gardrops, letgo, sahibinden, Facebook shopier (satış yapılmadı hiç) üzerinden satış yapıyorum. Bunlar dışında bildiğiniz vergi levhası olmayan satış yapabileceğim siteler var mı acaba
  • 23-10-2025, 23:51:01
    #2
    vergi levhası olmadan satış yaptığın sürece cezaya hazır ol.
    Yakında kapına vergi memurları gelir.
    .
    En kısa yoldan kayıt ol. vergi muhafiyeti alabilirsin. Ürünleri kendim yapıyorum dersin belli bir miktar muhafiyet veriyorlar ( en spn yıllık 50.000 tl ciro galiba tam emindeğilim )
    .
  • 23-10-2025, 23:52:49
    #3
    megonal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vergi levhası olmadan satış yaptığın sürece cezaya hazır ol.
    Yakında kapına vergi memurları gelir.
    .
    En kısa yoldan kayıt ol. vergi muhafiyeti alabilirsin. Ürünleri kendim yapıyorum dersin belli bir miktar muhafiyet veriyorlar ( en spn yıllık 50.000 tl ciro galiba tam emindeğilim )
    .
    Dolap, gardrops uygulamalarında zaten belirli bir limite kadar vergi levhası istemiyor. Yıllık belirlenen miktarı geçtiğin taktirde vergi levhası şartı geliyor
  • 23-10-2025, 23:54:03
    #4
    omer13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dolap, gardrops uygulamalarında zaten belirli bir limite kadar vergi levhası istemiyor. Yıllık belirlenen miktarı geçtiğin taktirde vergi levhası şartı geliyor
    Muhafiyet belgen yoksa ceza yersin.
    Bir mali müşavire sor istersen...
    .
  • 24-10-2025, 00:10:58
    #6
    megonal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Muhafiyet belgen yoksa ceza yersin.
    Bir mali müşavire sor istersen...
    .
    Hmm teşekkür ederim ben bakayım bi
  • 24-10-2025, 00:23:45
    #7
    Aslında baktım da 5-6 yılda toplam 3452 satış yapmışım da ben yıllık bir limiti geçtikten sonra gerekiyor diye biliyordum vergi levhasını
  • 24-10-2025, 11:21:34
    #8
    omer13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında baktım da 5-6 yılda toplam 3452 satış yapmışım da ben yıllık bir limiti geçtikten sonra gerekiyor diye biliyordum vergi levhasını
    Bu şekilde çalışmamalısın, vergi vermemek ayrı şey, kayıt altına girmemek ayrı şey. Kayıt altına girmemiş bir iş istemez maliye. Vergisi yoksa bile kayıt altında çalışma ister bazı işlerde. Esnaf muaflığı veya vergi istisna yazınız yoksa çalışma şekliniz hatalı.
    Sevdiğim bir büyüğümün bir lafı var çok kullanır, bir şey olmayınca bir şey olmaz der.
    Bir şey olmadan düzene koymaya bakın, geçmiş geçmişte kalmış ama.
  • 24-10-2025, 12:58:54
    #9
    Mahmut.EFE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu şekilde çalışmamalısın, vergi vermemek ayrı şey, kayıt altına girmemek ayrı şey. Kayıt altına girmemiş bir iş istemez maliye. Vergisi yoksa bile kayıt altında çalışma ister bazı işlerde. Esnaf muaflığı veya vergi istisna yazınız yoksa çalışma şekliniz hatalı.
    Sevdiğim bir büyüğümün bir lafı var çok kullanır, bir şey olmayınca bir şey olmaz der.
    Bir şey olmadan düzene koymaya bakın, geçmiş geçmişte kalmış ama.
    Aynen birazdan vergi muafiyeti için başvuru yapacağım. Teşekkürler