bu yüzden sadece dolap, gardrops, letgo, sahibinden, Facebook shopier (satış yapılmadı hiç) üzerinden satış yapıyorum. Bunlar dışında bildiğiniz vergi levhası olmayan satış yapabileceğim siteler var mı acaba
Pazaryeri Uygulamaları
9
●198
- 23-10-2025, 23:47:34İyi akşamlar. Parti Aksesuarları üzerine satış yapıyorum fakat vergi levham yok
bu yüzden sadece dolap, gardrops, letgo, sahibinden, Facebook shopier (satış yapılmadı hiç) üzerinden satış yapıyorum. Bunlar dışında bildiğiniz vergi levhası olmayan satış yapabileceğim siteler var mı acaba
- 23-10-2025, 23:51:01vergi levhası olmadan satış yaptığın sürece cezaya hazır ol.
Yakında kapına vergi memurları gelir.
.
En kısa yoldan kayıt ol. vergi muhafiyeti alabilirsin. Ürünleri kendim yapıyorum dersin belli bir miktar muhafiyet veriyorlar ( en spn yıllık 50.000 tl ciro galiba tam emindeğilim )
. - 23-10-2025, 23:52:49Dolap, gardrops uygulamalarında zaten belirli bir limite kadar vergi levhası istemiyor. Yıllık belirlenen miktarı geçtiğin taktirde vergi levhası şartı geliyormegonal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-10-2025, 23:54:03Muhafiyet belgen yoksa ceza yersin.omer13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir mali müşavire sor istersen...
. - 24-10-2025, 00:10:58Hmm teşekkür ederim ben bakayım bimegonal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-10-2025, 00:23:45Aslında baktım da 5-6 yılda toplam 3452 satış yapmışım da ben yıllık bir limiti geçtikten sonra gerekiyor diye biliyordum vergi levhasınımegonal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-10-2025, 11:21:34Bu şekilde çalışmamalısın, vergi vermemek ayrı şey, kayıt altına girmemek ayrı şey. Kayıt altına girmemiş bir iş istemez maliye. Vergisi yoksa bile kayıt altında çalışma ister bazı işlerde. Esnaf muaflığı veya vergi istisna yazınız yoksa çalışma şekliniz hatalı.omer13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sevdiğim bir büyüğümün bir lafı var çok kullanır, bir şey olmayınca bir şey olmaz der.
Bir şey olmadan düzene koymaya bakın, geçmiş geçmişte kalmış ama. - 24-10-2025, 12:58:54Aynen birazdan vergi muafiyeti için başvuru yapacağım. TeşekkürlerMahmut.EFE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle