Aslında baktım da 5-6 yılda toplam 3452 satış yapmışım da ben yıllık bir limiti geçtikten sonra gerekiyor diye biliyordum vergi levhasını
Bu şekilde çalışmamalısın, vergi vermemek ayrı şey, kayıt altına girmemek ayrı şey. Kayıt altına girmemiş bir iş istemez maliye. Vergisi yoksa bile kayıt altında çalışma ister bazı işlerde. Esnaf muaflığı veya vergi istisna yazınız yoksa çalışma şekliniz hatalı.
Sevdiğim bir büyüğümün bir lafı var çok kullanır, bir şey olmayınca bir şey olmaz der.
Bir şey olmadan düzene koymaya bakın, geçmiş geçmişte kalmış ama.