Mahmut.EFE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu şekilde çalışmamalısın, vergi vermemek ayrı şey, kayıt altına girmemek ayrı şey. Kayıt altına girmemiş bir iş istemez maliye. Vergisi yoksa bile kayıt altında çalışma ister bazı işlerde. Esnaf muaflığı veya vergi istisna yazınız yoksa çalışma şekliniz hatalı.
Sevdiğim bir büyüğümün bir lafı var çok kullanır, bir şey olmayınca bir şey olmaz der.
Bir şey olmadan düzene koymaya bakın, geçmiş geçmişte kalmış ama.
Aynen birazdan vergi muafiyeti için başvuru yapacağım. Teşekkürler