• 07-07-2025, 15:19:21
    #1
    Değerli hocalarım abim engelli. İstanbul’da sıfır bayın aldı engelli olarak. Stepne çıkmamış serviste bayağı yüksek bi ücret talep etmiş. Tanıdığı veya elinde olan varsa Bayon Stepne almak istiyoruz.
  • 07-07-2025, 15:38:36
    #2
    0 alınan aracta cıkması gerek tüketici haklarına şikayet edin de gerisini onlar halleder
  • 07-07-2025, 16:08:38
    #3
    MO93 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    0 alınan aracta cıkması gerek tüketici haklarına şikayet edin de gerisini onlar halleder
    Öyle bir zorunluluk yok, çoğu firma artık tamir kiti koyuyor.