MO93 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
0 alınan aracta cıkması gerek tüketici haklarına şikayet edin de gerisini onlar halleder
Öyle bir zorunluluk yok, çoğu firma artık tamir kiti koyuyor.