• 03-04-2025, 20:26:27
    #1
    Herkese selamlar babam icin konusan ve dogru ölcüm yapan kaliteli bir tansiyon aleti ariyorum lütfen öneri ve yorumlarinizi belirtir misiniz 🙏
  • 03-04-2025, 20:37:13
    #2
    Hocam ben 2 yıldır bu ürünü kullanıyorum memnunum, konuşup konuşmadığını bilmiyorum çok kurcalamadım. Özelliklerine bir bakın bu markayı öneririm.

    https://www.n11.com/urun/omron-m2-ba...-aleti-1574374
  • 03-04-2025, 20:40:26
    #3
    Hangi tansiyon aletini alırsanız alın, pille tansiyon ölçümü yapmayın. Pil zayıflığına göre farklı tansiyon gösterimi söz konusu olabilir. Bu nedenle daima elektriğe bağlı olarak tansiyon ölçümü yapın. Omron bildiğim üzere en iyi markalardan biri. Beurer de bir alternatif olabilir. Bazıları profesyonel seridir. Gidip profesyonel almayın. İhtiyaç tansiyon + kalp atışı ise, normal versiyonlar yeterli.

    Bildiğim kadarıyla Omron'da App üzerinden yapıyorsunuz konuşmasını istiyorsanız.
    Beurer de ise BC21 modeli konuşuyor.
  • 03-04-2025, 20:56:38
    #4
    Bir ekleme yapmak istiyorum bilekten ölçüm yapan tansiyen aletlerini önermiyorum, doğru ölçüm yapamıyorlar. Yukarda arkadaşın dediği gibi pilli olanlarda çok istiktarlı bir ölçüm yapmıyor. Pilleri her kullanımdan sonra en az bir tanesini sökmelisiniz, cihazın içinde durduğunda da pil bitiyor. Omron için adaptör satılıyor.
  • 03-04-2025, 23:40:16
    #5
    Merhaba
    Omron veya Braun un koldan pompalı olan modellerine bakabilirsiniz.
  • 04-04-2025, 00:05:47
    #6
    Omron koldan ölçen modelleri bilekten olmayacak