Hangi tansiyon aletini alırsanız alın, pille tansiyon ölçümü yapmayın. Pil zayıflığına göre farklı tansiyon gösterimi söz konusu olabilir. Bu nedenle daima elektriğe bağlı olarak tansiyon ölçümü yapın. Omron bildiğim üzere en iyi markalardan biri. Beurer de bir alternatif olabilir. Bazıları profesyonel seridir. Gidip profesyonel almayın. İhtiyaç tansiyon + kalp atışı ise, normal versiyonlar yeterli.

Bildiğim kadarıyla Omron'da App üzerinden yapıyorsunuz konuşmasını istiyorsanız.
Beurer de ise BC21 modeli konuşuyor.