• 15-07-2024, 22:05:23
    #1
    Herkese merhabalar, poco x3 pro için orijinal sıfır batarya sağlayan var mıdır? İnternette orijinali bulunmuyor bildiğiniz gibi. Servis ile de uğraşmak istemiyorum.
  • 15-07-2024, 22:09:44
    #2
    Servis dışında orijinal satan yok, Çinde dahi yok. En kaliteli muadil deji, onun dışında hepsi paranızı çöpe atmak olur.
  • 15-07-2024, 22:11:13
    #3
    niks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Servis dışında orijinal satan yok, Çinde dahi yok. En kaliteli muadil deji, onun dışında hepsi paranızı çöpe atmak olur.
    Dejiye ne diyorsunuz hocam? Bir telefoncuda değiştirdim aşırı kötü bir batarya taktı. Param zaten gitti açıkçası...
  • 15-07-2024, 22:12:31
    #4
    Ben zamanında X3 NFC için Mersin'de bir telefoncu bulup kargolatmıştım orijinal batarya, diğer türlü servis dışında bulması imkansız.
  • 15-07-2024, 22:13:53
    #5
    broqee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dejiye ne diyorsunuz hocam? Bir telefoncuda değiştirdim aşırı kötü bir batarya taktı. Param zaten gitti açıkçası...
    Poco X3 kullanırken, orijinal muadil ve Deji marka bataryaları test ettim ve hassas terazi ile gramajlarını ölçtüm. Şu anda görselleri bulamadım, ama Deji pil orijinale çok yakın değerlerde beni fazlasıyla memnun etti.
  • 15-07-2024, 22:14:51
    #6
    niks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Poco X3 kullanırken, orijinal muadil ve Deji marka bataryaları test ettim ve hassas terazi ile gramajlarını ölçtüm. Şu anda görselleri bulamadım, ama Deji pil orijinale çok yakın değerlerde beni fazlasıyla memnun etti.
    Ayrıntılı cevabınız için teşekkürler hocam. Deji alayım o zaman.
  • 15-07-2024, 22:40:01
    #7
    Poco X3 ve TCL telefonlarında aynı sıkıntıyı yaşadım. Deji'den başka batarya takmadım. Hiç sıkıntı da yaşamadım. Telefon sanki yeni fabrikadan gelmiiş gibi uzun şarjlı gidiyor. Merak etmeyin.
  • 15-07-2024, 23:25:30
    #8
    nraltas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Poco X3 ve TCL telefonlarında aynı sıkıntıyı yaşadım. Deji'den başka batarya takmadım. Hiç sıkıntı da yaşamadım. Telefon sanki yeni fabrikadan gelmiiş gibi uzun şarjlı gidiyor. Merak etmeyin.
    Teşekkür ederim hocam. Az önce deji batarya siparişi verdim. Umarım dediğiniz gibidir. Batarya konusu beni bıktırdı artık.