Poco X3 ve TCL telefonlarında aynı sıkıntıyı yaşadım. Deji'den başka batarya takmadım. Hiç sıkıntı da yaşamadım. Telefon sanki yeni fabrikadan gelmiiş gibi uzun şarjlı gidiyor. Merak etmeyin.