• 19-10-2023, 12:50:46
    #10
    ZODIC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bütçem 3 4k civarı aradaki 1k çok büyük bi rakam geliyor nedense
    2700₺'ye bu var daha önce araştırmıştım. Oldukça güzel bir Airsoft tabanca Ekol marka, link bırakıyorum.

    Link: https://www.kolayav.com/urun/ekol-es...i-tabanca-1472
  • 19-10-2023, 12:56:15
    #11
    Umarex Walther P99 DAO Blowback tavsiye ederim ilk airsoftum memnunum görenler gerçek sanıyor
  • 19-10-2023, 15:12:15
    #12
    Arkadaşın izniyle bende arıyorum. Kapalı bir mekanda 8-10 metrelik bir mesafede atış için hangi model ideal acaba?
    • ZODIC
    ZODIC bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 19-10-2023, 21:23:20
    #13
    Blowbackte güç düşüyor maalesef. Ama görsellik arıyorsanız ve tetik alıştırması için kesinlikle alın gerçek silaha yakın.

    Bende ekol es65 var. görünüm ve ağırlık olarak çok iyi. gücü de güzel ancak kalite orta düzey. şuan şarjörden hava kaçırıyor ve yeni şarjör almam gerek. Gerçi ben lastikle çözdüm ama uzun ömürlü arıyorsanız bütçe 4k ve üstüne çıkmalı.

    Ayrıca yanınızda taşımayın. Araçta ise kutusunda faturasıyla beraber kurulu olmadan bulundurabilirsiniz.
  • 19-10-2023, 21:25:25
    #14
    Sig Sauer p226 alınabilecek f/p tabancadır.
  • 19-10-2023, 21:26:45
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    CengizYurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Blowbackte güç düşüyor maalesef. Ama görsellik arıyorsanız ve tetik alıştırması için kesinlikle alın gerçek silaha yakın.

    Bende ekol es65 var. görünüm ve ağırlık olarak çok iyi. gücü de güzel ancak kalite orta düzey. şuan şarjörden hava kaçırıyor ve yeni şarjör almam gerek. Gerçi ben lastikle çözdüm ama uzun ömürlü arıyorsanız bütçe 4k ve üstüne çıkmalı.

    Ayrıca yanınızda taşımayın. Araçta ise kutusunda faturasıyla beraber kurulu olmadan bulundurabilirsiniz.
    aklımda asg cz75 p07 duty blowback bunu almak vardı iyimi sizce hocam yoksa güzel bitane 2. elmi bulayım
  • 19-10-2023, 21:49:52
    #16
    ZODIC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aklımda asg cz75 p07 duty blowback bunu almak vardı iyimi sizce hocam yoksa güzel bitane 2. elmi bulayım
    Bir ara bende buna bakmıştım. Güzel alınır. Çelik bilyalı modellere nazaran pellet atan modeller daha isabetlidir. Ama çelik bilyanın tahribat gücü daha fazladır.

    Kalite olarak gönderdiğiniz tabancayı alabilirsiniz güzel ürün. Epey araştırmıştım.
  • 19-10-2023, 21:51:36
    #17
    2. el almayınız.
  • 19-10-2023, 22:27:43
    #18
    CengizYurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir ara bende buna bakmıştım. Güzel alınır. Çelik bilyalı modellere nazaran pellet atan modeller daha isabetlidir. Ama çelik bilyanın tahribat gücü daha fazladır.

    Kalite olarak gönderdiğiniz tabancayı alabilirsiniz güzel ürün. Epey araştırmıştım.
    benim arkadaş glock19 gen4 aldı 3.5k ya 2. el temiz bi tandığından bende o tarz almak istiyorum 2. el bulamadım sıfır alıcam mecbur ama bütçem 3 4k gönderdiğim model hoşuma gitti buna benzer daha iyi bi tabanca varsa önerirseniz çok sevinirim