CengizYurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Blowbackte güç düşüyor maalesef. Ama görsellik arıyorsanız ve tetik alıştırması için kesinlikle alın gerçek silaha yakın.

Bende ekol es65 var. görünüm ve ağırlık olarak çok iyi. gücü de güzel ancak kalite orta düzey. şuan şarjörden hava kaçırıyor ve yeni şarjör almam gerek. Gerçi ben lastikle çözdüm ama uzun ömürlü arıyorsanız bütçe 4k ve üstüne çıkmalı.

Ayrıca yanınızda taşımayın. Araçta ise kutusunda faturasıyla beraber kurulu olmadan bulundurabilirsiniz.
aklımda asg cz75 p07 duty blowback bunu almak vardı iyimi sizce hocam yoksa güzel bitane 2. elmi bulayım