• 06-04-2023, 20:56:07
    #1
    14 iphone arıyorum arkadaşlar 2 adet yurtdışı. Birde ilk defa yurtdışı telefon alacağım nelere dikkat etmem lazım bilgi verebilecek olan varsa yazabilir mi ?
  • 06-04-2023, 21:09:41
    #2
    Bende takip edeyim
  • 06-04-2023, 21:41:17
    #3
    Hocam ben geçen gün aldim, çoğu swap cihaz bilginiz olsun bizzat satan kişi dedi kapalı kutuyu biz kapatıyoruz zaten dedi, seri numarasindan Apple'dan sorgulayin pil 100 oluyor hepsinde yazılımla vs yapıyorlar çok inanmayın 3utoolsta gerçek değeri çıkıyor size tavsiyem gidin Gürcistandan kendiniz alın görüp sıfır olarak alın piyasadaki çoğu yd cihaz aynı yerden geliyor kapalı kutulari dahi yalan
  • 06-04-2023, 22:15:16
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Pesi87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    14 iphone arıyorum arkadaşlar 2 adet yurtdışı. Birde ilk defa yurtdışı telefon alacağım nelere dikkat etmem lazım bilgi verebilecek olan varsa yazabilir mi ?
    özellıkle toplama olup olmamasına dıkkat etmelısınız kutuyu oyle bır yapıyorlar kı sankı hıc acılmamıs. buna dıkkat etmenın tek yoluda guvenılır kısılerden almaktır. Örnek verıyorum şuan 14 pro max kapalı kutu toplama degıl tamamen orjınal 29 30 bın tl
  • 07-04-2023, 08:59:49
    #5
    Vallahi içimi kararttınız telefon almaktan vazgeçicem bu kadar mı riskli yurtdışı telefon bunun swap yada tamir görmüş olduğunu anlamanın yolu yok mu ?
  • 07-04-2023, 21:55:43
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Pesi87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vallahi içimi kararttınız telefon almaktan vazgeçicem bu kadar mı riskli yurtdışı telefon bunun swap yada tamir görmüş olduğunu anlamanın yolu yok mu ?

    düzgün birisi var varsa tanıdıgınız şanlıurfada yönlendirebilirim ayrıca numarasınıda ıstersenız gönderirim, bozuk mal satmaz çakma mal hiç satmaz
  • 07-04-2023, 22:19:34
    #7
    Pesi87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vallahi içimi kararttınız telefon almaktan vazgeçicem bu kadar mı riskli yurtdışı telefon bunun swap yada tamir görmüş olduğunu anlamanın yolu yok mu ?

    Hocam yd cihazda olsa faturası oluyor yani sıfırı anlamak için bir nedeni bu, ama dediğim gibi çoğu swap cihaz pil sağlığı ile oynanmış oluyor çiziksiz telefon vidaları sorunsuz ama pilde sorun çıkarıyor ayrıca ikinci el yani bu sonuçta tavsiyem gidin Gürcistandan alın yd cihazlar hep aynı yerden dağılıyor
  • 09-04-2023, 15:35:55
    #8
    cagdasronay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yd cihazda olsa faturası oluyor yani sıfırı anlamak için bir nedeni bu, ama dediğim gibi çoğu swap cihaz pil sağlığı ile oynanmış oluyor çiziksiz telefon vidaları sorunsuz ama pilde sorun çıkarıyor ayrıca ikinci el yani bu sonuçta tavsiyem gidin Gürcistandan alın yd cihazlar hep aynı yerden dağılıyor
    Hocam size ve herkese teşekkürler bilgiler için yurtdışına giden bir tır şöförü yakın arkadaşımdan rica ettik dediğiniz gibi gitti kendi elleriyle aldı faturusayıla getirdi gönlümüz rahat 2 adet iphone 14ümüz oldu
  • 09-04-2023, 15:48:18
    #9
    Pesi87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam size ve herkese teşekkürler bilgiler için yurtdışına giden bir tır şöförü yakın arkadaşımdan rica ettik dediğiniz gibi gitti kendi elleriyle aldı faturusayıla getirdi gönlümüz rahat 2 adet iphone 14ümüz oldu
    Hayırlı olsun inşallah hocam en doğrusunu yaptınız içiniz rahat olur bari gule güle kullanin