cagdasronay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam yd cihazda olsa faturası oluyor yani sıfırı anlamak için bir nedeni bu, ama dediğim gibi çoğu swap cihaz pil sağlığı ile oynanmış oluyor çiziksiz telefon vidaları sorunsuz ama pilde sorun çıkarıyor ayrıca ikinci el yani bu sonuçta tavsiyem gidin Gürcistandan alın yd cihazlar hep aynı yerden dağılıyor
Hocam size ve herkese teşekkürler bilgiler için yurtdışına giden bir tır şöförü yakın arkadaşımdan rica ettik dediğiniz gibi gitti kendi elleriyle aldı faturusayıla getirdi gönlümüz rahat 2 adet iphone 14ümüz oldu