• 15-01-2023, 23:39:39
    #1

    Orijinal veya replika şekilde elinde bu monttan bulunan arkadaşlar yorumlarda fiyat bilgisi ile birlikte resmini iletirse sevinirim mesaj kutum dolu lütfen pmden yazmayın
  • 15-01-2023, 23:43:21
    #2
    Axbargo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Orijinal veya replika şekilde elinde bu monttan bulunan arkadaşlar yorumlarda fiyat bilgisi ile birlikte resmini iletirse sevinirim mesaj kutum dolu lütfen pmden yazmayın
    Bugün defacto ya da lc de görmüştüm aynı modeli. Bakabilirsiniz oralarda.
  • 15-01-2023, 23:44:31
    #3
    fratkuru adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün defacto ya da lc de görmüştüm aynı modeli. Bakabilirsiniz oralarda.
    North face olması önemli hocam
  • 15-01-2023, 23:47:44
    #4
    Axbargo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    North face olması önemli hocam
    Dolapta mutlaka vardır. Zilyon tane imitasyon satıyorlar.
  • 15-01-2023, 23:52:14
    #5
    fratkuru adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dolapta mutlaka vardır. Zilyon tane imitasyon satıyorlar.
    Teşekkürler hocam 🙏
  • 15-01-2023, 23:52:52
    #6
    2.el aynı model değil galiba 2 tane yanık izi var xl model işinize yararmı hocam 360 düşünüyorum
  • 15-01-2023, 23:54:21
    #7
    ramazansevimmm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2.el aynı model değil galiba 2 tane yanık izi var xl model işinize yararmı hocam 360 düşünüyorum
    0 yada az yıpranmış tercihimiz hocam teşekkür ederim