ramazansevimmm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2.el aynı model değil galiba 2 tane yanık izi var xl model işinize yararmı hocam 360 düşünüyorum
0 yada az yıpranmış tercihimiz hocam teşekkür ederim