Konu
Bu monttan arıyorum
15-01-2023, 23:54:21
#7
Axbargo
ramazansevimmm adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
2.el aynı model değil galiba 2 tane yanık izi var xl model işinize yararmı hocam 360 düşünüyorum
0 yada az yıpranmış tercihimiz hocam teşekkür ederim