Merhaba,
Kendim kullanacağım, Iphone 11 ve üzeri en az 128 Gb+kutulu+yurtiçi ve faturalı telefon arıyorum.Sıfır fiyatları malum el yakıyor.
Satmak isteyen arkadaşlar fiyatıyla birlikte bilgi verirse sevinirim.
Iphone 11 ve üzeri talefon arıyorum .
7
●222
- 21-03-2022, 15:00:13Merhabalar,
Türkiye cihazı iPhone 11/128 (Sarı) cihazım mevcut.Cihazım aksesuarlı kutu sürümüdür
Kutu + Fatura + Hızlı Şarj Adaptörü (20W) + USB-C to Lightning
Her şeyi mevcuttur, garantisi 22 Aralık 2021de bitmiş olup bu tarihten itibaren (22 Aralık 2022ye kadar) 1200₺ faturaya işlenmiş TeknoSA Premium Kasko kapsamındadır.
**Düşme, kırılma, sıvı teması, hırsızlık vb. birçok durumda kasko garantisinde olduğu belirtilmekte.Bir telefon kaskosu için 1200₺ ciddi bir rakam, kaliteli bir garanti kapsamında
Cihazımdan memnun kaldığım için satmayı düşünmüyorum ancak ederinde bir teklif olursa model yükseltmek kaydıyla satacağım.
Cihazımdan memnun kaldığım için satmayı düşünmüyorum ancak ederinde bir teklif olursa model yükseltmek kaydıyla satacağım.
Yukarıdaki bilgilere göre düşündüğünüz rakamı PM iletirseniz duruma göre ekstra detayları verebilirim - 21-03-2022, 15:07:12Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pilimi çok ısınıyor acaba - 21-03-2022, 15:11:44Evetquray adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-03-2022, 15:49:59Merhaba,
Biraz araştırma yaptıktan sonra ortalama kutulu+faturalı+yurtiçi kayıtlı ve garantisi 10-12 ay devam eden ikinci el iphone 11 128 gb telefonların fiyatının 10.000 ile 11.000 arasında olduğunu gördüm (hatta piyasada sıfırının fiyatından habersiz,daha fazla isteyenler bile var) Sahibinden,letgo ve bizzat telefoncu telefoncu gezerek bu durumdan emin oldum.
Sonra fark ettim ki ikinci el alırken dikkat edilmesi gereken o kadar çok donanımı var ki,
* Icloud var mı facetime çalışıyor mu, ses gidip geliyor mu, yurtiçi kaydı var mı,bataryası sağlam mı (diyelim ki % iyi, eve getirdin şarja taktın ısınma sorunu var) hepsini geçtim bazıları garantili olduğu halde merdiven altı yerlerde tamire sokuyor cihazı, onu tespit etmek mümkün mü ?
Bunun gibi aklıma gelmeyen bir çok olasılık...
"Eskiyi getir yeniyi götür kampanyasını kullanarak" eski Samsung A50 cihazımı 2.006,00 TL'ye nakite çevirerek Hepsiburada'dan 12.099 tl'ye sıfır iphone 11 128 gb black cihaz aldım.Gelişi 10.000 küsure gelmiş oldu.(Hoş bir şekilde zaten satacaktım ama en azından uğraşmış olmadım, piyasa değerinde aldı)
* Almayı düşünen arkadaşlara naçizane tavsiyem güvendiğiniz birinden almadığınız sürece ikinci el iphone almayın...