Merhaba,

Biraz araştırma yaptıktan sonra ortalama kutulu+faturalı+yurtiçi kayıtlı ve garantisi 10-12 ay devam eden ikinci el iphone 11 128 gb telefonların fiyatının 10.000 ile 11.000 arasında olduğunu gördüm (hatta piyasada sıfırının fiyatından habersiz,daha fazla isteyenler bile var) Sahibinden,letgo ve bizzat telefoncu telefoncu gezerek bu durumdan emin oldum.
Sonra fark ettim ki ikinci el alırken dikkat edilmesi gereken o kadar çok donanımı var ki,
* Icloud var mı facetime çalışıyor mu, ses gidip geliyor mu, yurtiçi kaydı var mı,bataryası sağlam mı (diyelim ki % iyi, eve getirdin şarja taktın ısınma sorunu var) hepsini geçtim bazıları garantili olduğu halde merdiven altı yerlerde tamire sokuyor cihazı, onu tespit etmek mümkün mü ?
Bunun gibi aklıma gelmeyen bir çok olasılık...
"Eskiyi getir yeniyi götür kampanyasını kullanarak" eski Samsung A50 cihazımı 2.006,00 TL'ye nakite çevirerek Hepsiburada'dan 12.099 tl'ye sıfır iphone 11 128 gb black cihaz aldım.Gelişi 10.000 küsure gelmiş oldu.(Hoş bir şekilde zaten satacaktım ama en azından uğraşmış olmadım, piyasa değerinde aldı)

* Almayı düşünen arkadaşlara naçizane tavsiyem güvendiğiniz birinden almadığınız sürece ikinci el iphone almayın...