• 13-03-2022, 21:16:17
    #1
    Merhaba Arkadaşlar

    3 katlı binada orta katta modem olucak alt ve üst katlar ise normal seviyede internet kullanımı yapılması yeterli ( oyun değil)

    Yukarıdaki duruma göre modem önerebilecek ve bu konuda yardımcı olabilecek varmı şimdiden teşekkür ederim. En üst limitim 500 600 TL tabi daha uygun varsa daha iyi olur ( Modem konusunda bilgim yok)
  • 13-03-2022, 21:19:35
    #2
    Yapıya göre geçirgenlik değişebilir.
    Yani alt ve üst kata yetmeyebilir. ( Benim üç kat ve diğer iki katta AP var.)

    Keenetic Extra DSL i çok övüyorlar sinyal konusunda, kullanmadım.
    Yine sinyal konusunda Ubiquiti ürünleri iyidir.

    AP düşünürseniz : https://www.n11.com/urun/cnet-cap900...-point-1437725
    Elimde mevcut / uygun fiyatlı.
  • 13-03-2022, 21:28:12
    #3
    L0pht adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yapıya göre geçirgenlik değişebilir.
    Yani alt ve üst kata yetmeyebilir. ( Benim üç kat ve diğer iki katta AP var.)

    Keenetic Extra DSL i çok övüyorlar sinyal konusunda, kullanmadım.
    Yine sinyal konusunda Ubiquiti ürünleri iyidir.

    AP düşünürseniz : https://www.n11.com/urun/cnet-cap900...-point-1437725
    Elimde mevcut / uygun fiyatlı.
    Teşekkürler hocam ap var elimde şuan modem arıyorum