Yapıya göre geçirgenlik değişebilir.
Yani alt ve üst kata yetmeyebilir. ( Benim üç kat ve diğer iki katta AP var.)
Keenetic Extra DSL i çok övüyorlar sinyal konusunda, kullanmadım.
Yine sinyal konusunda Ubiquiti ürünleri iyidir.
AP düşünürseniz :
https://www.n11.com/urun/cnet-cap900...-point-1437725
Elimde mevcut / uygun fiyatlı.
Teşekkürler hocam ap var elimde şuan modem arıyorum