L0pht adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yapıya göre geçirgenlik değişebilir.
Yani alt ve üst kata yetmeyebilir. ( Benim üç kat ve diğer iki katta AP var.)

Keenetic Extra DSL i çok övüyorlar sinyal konusunda, kullanmadım.
Yine sinyal konusunda Ubiquiti ürünleri iyidir.

AP düşünürseniz : https://www.n11.com/urun/cnet-cap900...-point-1437725
Elimde mevcut / uygun fiyatlı.
Teşekkürler hocam ap var elimde şuan modem arıyorum